fredag 24 oktober 2008

Pilates, yoga och kroppsbehandlingar i Thessaloniki

(OBS! Detta är en annons!)


Jag heter Helen Nordström och är sjukgymnast och friskvårdare utbildad i Sverige. Jag bor sedan årsskiftet i Thessaloniki och har fram tills nu arbetat på Bodyline som massör och aerobicsinstruktör. Alldeles nyligen har jag börjat arbeta på pilatesstudion Art Action i city. Art Action ägs av Anette Samuelsson som också är svensk, men har bott här betydligt längre tid än mig. Tillsammans erbjuder vi på Art Action pilates, yoga, akupunktur, massage, shiatsu mm.

I Sverige har jag bl.a. arbetat som sjukgymnast för Feelgood och Artrokliniken i Stockholm samt som egen företagare. Min inriktning har främst varit idrottsmedicin, ortopedisk medicin samt smärtbehandling med framförallt akupunktur som metod.

Som friskvårdare arbetade jag mest för Idrottsförvaltningen och Stockholms Studenters Idrottsförening med bl.a. aerobics, styrketräning, yoga och pilates samt utbildning av instruktörer.

Ni är alla hjärtligt välkomna till Art Action!

Telefonnr: 0030 2310 272968

Adress: Ioustinianou 6

Hemsida: www.artactionpilates.gr

Inga kommentarer: